Tuesday, November 11, 2008

Ingin aku mati...

Ingin Aku mati...dalam pelukan, dalam rangkulan,
di pangkuan orang2 yang aku sayang dan menyayangiku;
Ingin aku mati...di saat tiada lagi terbeban segala hutang
dan jasa yg perlu dibalas telah pun mampu ku lunas;

Ingin aku mati...tika aku yakini taubatku diterima Al-Khalik,
dosa dan nodaku telah mampu kubersih,
jiwa dan hatiku telah pun ku isih dari segala maksiat duniawi ini...;

Ingin aku mati di pangkuan bondaku,
dalam pelukan insan yang paling aku sayangi, cintai, kasihi dan rindui - dirimu...!!;

Ingin aku mati pabila aku tahu dirimu terlalu bahagia dgn
hidupmu yang telah kau tetapkan jalannya suatu masa dulu,
walaupun bukan aku yang terpilih akhirnya namun aku tahu akulah sebenar-benarnya sang kekasih pada hakikatnya!;

Sayang...Ingin aku mati tatkala aku tahu aku terlalu
bahagia menemui, menyayangi dan mencintai dirimu sepenuh sukma jiwa ini;

Terima kasih kerna menyayangiku jua...

No comments: